Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Vynikající blog, četl prvně a přečtu další. O Měsíci toho moc nevím, ale asi až do konce života ve mně zbude taková ta kosmická romantika 80. let, kdy jsem měl dojem, že je již nadosah doba, kdy budou na Marsu kvést jabloně :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc. Také to ve mně zůstalo už výprav Apolla na Měsíc. Včetně podobného očekávání.:-)

1 0
možnosti
MK

Vždy si od Vás rád blog o Měsíci přečtu, vesmír nikdy nebyl nějakou mojí prioritou, co se týče mých zájmů a tak hodně věcí je pro mne novýchR^

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji za Vaše zastavení.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS