Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^při pohledu na nebe se nikdy nenudíme:-)

1 0
možnosti
Foto

Jj. jeho barevnost nás nikdy nepřestane překvapovat.:-)

0 0
možnosti
HBM

Tak tohle je moc pěknéR^. Nebe plné bytostí. Modá a bílá, např. Máma Andělová učí malého synka létat. Zatím je to nanečisto. První pokus. Ale on se naučí:-). UFO? Samozřejmě, že je to UFO, pane Baranko;-). Už zase monitorují:-)R^. A v Čekání na bouřku máte vpravo nahoře turínské plátno v oblacích. Jen je to možná daVinci:-). Socha a měsíc ve mně vyvolala pokoru a nejzářivější hvězda oblohy mi připomněla, že už musím vytáhnout dalekohled. Betelgeuse, ten strašák fanfarónový, už se zase ukáže.

A karma. JasněR^.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, bylo mně ctí Vas pobavit. Jinak přeji pěkné pokoukání dalekohledem, za půl hodiny se chystám pozorovat Měsíc tak se možná potkáme.;-)

0 0
možnosti
AO

A93l65e84n61a 77O59u75z24k60á

13. 11. 2013 17:52

Ta socha s měsícem a Jupiter s hvězdami... :)R^R^R^

2 0
možnosti

Ta socha s měsícem je fakt nápaditá .-)

1 0
možnosti
Foto

Modrá není vždy šmolkově modrá a to je dobře. Moc hezké nálady i fotografické nápady. R^R^R^

1 0
možnosti

Atributem Panny Marie je také nebeská modř s hvězdami a Vy jste přidal ještě Měsíc nad hlavou, když socha má nohy na Měsíci ;-) Moc pěkný snímek noční oblohy s hvězdami R^ http://www.ptejteseknihovny.cz/uloziste/aba001/2012/atributy-panny-marie

1 0
možnosti
Foto

hezký....a nemusí být vždy až tak modrá, aby nebyla krásná a inspirující.:-)

1 0
možnosti
Foto

Fotku "socha a měsíc" bych nazval:

Socha se svatozáří - nic není dokonalé

R^

1 0
možnosti
Foto

Já jsem rád, že jsem ji vůbec nějak pojmenoval, zvláště když to bralo jen číslice a písmena bez čárek a háčků. Až pak jsem si všimnul, že pří vkládání obrázků jde měnit jméno tak jsem je zase zpětně pojmenovával.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 813x
Fotím rád Měsic, oblohu a město Znojmo.

Seznam rubrik