Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HBM

Děkujeme, pane BarankoR^. Krásná procházka:-). Už se těším do své nicotné observatoře:-). Snad něco z toho uvidím. Ale asi nemám moc dobrý dalekohled. Je to ale jedno. Takový odborník jako Vy ze mě nikdy nebude. Mně v tuhle chvíli stačí, že mě vezme spolu s Vámi ke hvězdám:-)R^.

0 0
možnosti
Foto

Bylo mně ctí vzít Vás sebou. Zas tak odboborník nejsem, jen mám rád Měsíc a jeho pozorování.:-)

0 0
možnosti
Foto

Fantastický měsíční "zeměpis" R^R^R^

Link na Váš blog si někde uložím, moc díky za perfektní fotky a informace.

2 0
možnosti
Foto

Od Vás to obzvláště potěší.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 813x
Fotím rád Měsic, oblohu a město Znojmo.

Seznam rubrik